jueves, 28 de julio de 2011

Tot el que podríem haver estat tu i jo si no fóssim tu i jo

Després d'haver seguit de forma entusiasta la sèrie Polseres vermelles i llegir El mon groc i Si tu em dius vine ho deixo tot... però diga'm vine, volia deixar-me sorprendre una vegada més i vaig decidir-me a comprar Tot el que podríem haver estat tu i jo sino fóssim tu i jo. Val a dir que com tots els llibres d'Albert Espinosa, vaig devorar-lo, dos trajectes Barcelona-Girona van ser suficients per deixar-me enamorar una vegada més.

M'encanta la forma d'escriure, tan natural que fins i tot sembla espontània, com si de veritat m'ho estiguessin explicant enlloc de narrant. Gran llibre amb gran final, com sempre aconsegueix fer-me pensar i no m'ha deixat indiferent en cap sentit... no obstant tinc una crítica i és l'ús dels mateixos recursos en tots els llibres, exemples que es repeteixen i es connecten... explicar el mateix amb paraules diferents m'agrada però em resulta previsible quins exemples farà servir després d'haver llegit el mon groc i veure la sèrie...

Sense dubte la recomenaria a tothom qui tingui ganes de deixar-se sorprendre amb una història diferent sobre el futur d'aquesta humanitat, on som i què hi fem aquí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario